Alman bilim adamları, vejetaryen beslenmenin kalp krizi riskini azalttığını açıkladılar
Leipzig Üniversitesi’nde yapılan araştırmada, vejetaryen beslenen yüzlerce kişinin kalp ve dolaşım hastalıklarına yakalanma riski belirlenmeye çalışıldı. Araştırma sonucuna göre, vejetaryenlerin tansiyonu ve kolesterol değerleri, et yiyen kişilere göre daha sağlıklı. Bilim adamları, et ve balık yemeyen ve az yumurta tüketen vejetaryenlerin her alanda daha sağlıklı yaşadığını belirterek, bu insanların kalp krizi geçirme riskinin önemli ölçüde azaldığını tespit ettiklerini söylediler.